Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Téma: Dva artefakty s účinkem na celý účet

  1. #1

    Standardní Dva artefakty s účinkem na celý účet

    Pokud mám na účtu dva velké artefakty mohu je pomocí hrdiny přesunout do jiné vesnice?

    Diky Jchym

  2. #2

    Standardní

    Nejde jchyme,pouze překecat vesnici můžeš

  3. #3

    Standardní

    To vím. Ale když už budu mít ty dva arty na účtu zda je můžu stěhovat v rámci svého účtu. Přeberu vesnici s druhým velkým artem a půjde přesunout?

Podobná témata

  1. artefakty - posobiace na celý účet
    Autor AVK MISO v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 16.09.2009, 16:15

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete přidávat odpovědi
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete editovat své příspěvky
  •